Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats de gewenste producten in je winkelwagen. Wanneer je alles hebt toegevoegd kun je in je winkelwagen je bestelling bekijken en eventueel aanpassen. Ook kun je hier een kortingscode toepassen, en de verzendkosten van je bestelling berekenen.

Na het afronden van je bestelling vul je je gegevens in en selecteer je een verzendmethode en betaalmethode. Als alles klopt kun je verder om de betaling te doen en nadat deze is afgerond krijg je via de mail een bevestiging van je bestelling.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Nadat je bestelling is afgerond krijg je van ons een bevestigingsmail. Deze mail kan ook in je ongewenste mail of spam terecht komen.

Weet je zeker dat je geen mail hebt ontvangen? Dan kan het zijn dat je een verkeerd mailadres hebt ingevuld of dat je bestelling toch niet goed is afgerond. Neem dan contact met ons op en dan kijken wij waar het mis is gegaan.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Nadat de bestelling is afgerond kun je hier zelf niks meer aan veranderen. Mocht je toch nog iets willen wijzigen, of de order willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op een werkdag voor 22.00 uur worden besteld én betaald, worden diezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die na 22.00 uur, in het weekend of op een feestdag worden besteld en betaald, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

PostNL levert doorgaans 98% van de pakketten naar Nederland en België de eerstvolgende werkdag af, maar houd rekening met eventuele vertragingen rondom nationale feestdagen. DPD verzending naar Duitsland duurt meestal 1 tot 2 dagen.

Wie levert mijn bestelling?
Wij werken met PostNL als verzenddienst, behalve in Duitsland. Bestellingen naar Duitsland worden verzonden met DPD.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen op een PostNL-locatie. Kies dan voor de verzendmethode Afhalen bij een PostNL servicepunt en kies het afhaalpunt waar je je bestelling wilt afhalen. Ook is het mogelijk om je bestelling af te halen in de winkel

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Alle orders boven de 75 euro worden binnen Nederland, Duitsland en België gratis verzonden. In jouw Winkelwagentje kun je meteen de verzendkosten berekenen door je postcode in te vullen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als je hebt gekozen voor thuisbezorging wordt het pakket altijd één keer thuis aangeboden.

Lukt het de bezorger niet om het pakket thuis af te leveren, dan gaat het direct naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Je hebt dan 1 week de tijd om het pakket op te halen.

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?
Als het goed is heb je via de mail een Track & Trace code ontvangen waarmee je de verzending van je bestelling kan volgen. Heb je na 5 dagen nog steeds niks ontvangen en geeft de Track & Trace ook geen duidelijkheid? Neem dan contact met ons op en dan proberen wij te achterhalen wat er aan de hand is.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat nu?
Wanneer een product onverhoopt beschadigd raakt tijdens de bezorging en je bestelling niet zoals gewenst wordt bezorgd, neem dan contact met ons op en dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op.