Retourneren / Ruilen

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe doe ik dit?
Als een product dat je bij ons besteld hebt niet aan de verwachtingen voldoet dan kun je deze gewoon terugsturen. Laat ons dan s.v.p. binnen 14 kalenderdagen weten dat je van de koop af wilt zien (gerekend vanaf de dag na ontvangst van je bestelling). Download het retourformulier en stuur dit mee met het product wat je wilt retourneren. Stuur het artikel s.v.p. ongebruikt en onbeschadigd terug en, indien redelijkerwijs mogelijk, voorzien van de originele verpakking. Zodra wij het product retour hebben ontvangen wordt het bedrag gecrediteerd via dezelfde wijze als dat je de bestelling hebt betaald.

Ik wil een product ruilen voor een ander product, kan dit?
Stuur de artikelen die je niet wilt houden s.v.p. samen met het retourformulier aan ons terug, en plaats zelf een nieuwe bestelling met het product waarvoor je wilt ruilen. Op die manier weet je ook meteen of het door jou gewenste product op voorraad is. Zodra de betaling voor je nieuwe bestelling binnen is gaat deze automatisch door naar het magazijn en wordt die dezelfde werkdag nog verzonden. 

Zodra je retourzending bij ons is aangekomen wordt het bedrag van de teruggestuurde artikelen aan je terugbetaald via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je ook aan ons hebt betaald.

Moet ik zelf verzendkosten betalen als ik iets wil retourneren/ruilen?
Ja, de kosten om een product of bestelling retour te sturen zijn voor eigen rekening.

Ik heb iets retour gestuurd maar nog geen credit ontvangen.
Het kan soms even duren voordat je retourzending is verwerkt. Heb je binnen 5 dagen nog steeds niks van ons gehoord maar is je zending volgens de Track & Trace wel bij ons bezorgd? Neem dan contact met ons op en dan gaan wij erachteraan.